Lagomt irriterande....

Min mobil tog livet av sig idag...han hoppade från en hylla rakt ner i en bytta full med vinägrett..tydligen är inte olja o vinäger bra för en mobil...go figure...tur i oturen är att sim-kortet fortfarande funkar o passar väldigt bra i min finfina nyinköpta SonyEricsson;)...i alla fall så är min gamla mobil numera försedd med konstant vibrationsläge om någon är intresserad av att köpa:P!?

Annars så har dagen varit mest förvirrande...blev visit hos läkaren för att kolla skallen (bättre sent än aldrig va hahahahahaha......Hrrrm) Hade en möjlig liten,liten,liten,liten hjärnskak annars så var jag mest mörbultad så det var ingen fara för mig att jobba (crap....) dagen var mest som en dimma på jobbet med ett lite lätt illamående..annars så känns min nya fina plasttand mycket bra o fläskläppen har återgått till sin vanliga charmiga läppform:)

Tror jag ska ge mig ut på en promenad eller så ska jag vila skallen på soffan istället...hmmm...återstår att se hur det utvecklar sig....

På återseende kamrater!

Kommentarer
Postat av: Richie

Självmordsbenägen mobil?!? Eller kanske bara törstig?!? hmmm... Tror du har en affärsidé här. Annonsera ut den på Ebay och du kan snart titulera dig själv Miljonär =).

2007-04-04 @ 16:24:11
URL: http://richies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0