Låååååång helg....

Om något så är det väl det här vi får tacka jesus o de andra snubbarna för, för face it utan Bibeln hade vi inte haft fyar dagars helger så här års..så tack..tror jag:P
Nu är ju inte alla så lyckligt lottade att bara för det är en hög med röda dagar o helg o så lediga så jag vill uttrycka min sympati med dem..eller åtminstone med Lökis..!!
Skulle bli en alkoholfri o tandutslagningsfri helg det här...men...vi får se:P ska försöka undvika det sistnämnda iaf..

Golfpremiär idag oxå..satan så gött det var fast det blåste typ orkan..fast med mitt spel spelar ju inte det så stor roll, jag menar inne bland träd o buskar o så ställer ju iaf inte vinden till det så mycket..stryker dock med en o annan sork, ekorre o andra smådjur som kommer ivägen;)

Satan så jag saknar mitt gamla gryt..det här stället ain´t got shit on Tullis..
Känns så bittert att ha lämnat den bakom sig..alla kul fester, efterfester, förfester, onkel fester..nåväl vad är väl en bal på slottet.....Vid det här laget en normal fest så hade förmodligen jag, lökis o möjligtvis nån till hunnit anlända..jag hade yrat runt iförd handduk o försökt få på mig kvällens Lökis utvalda utstyrsel samtidigt som vi hade hällt i oss alldeles för många Daiquiris, Melon Freeze och DaMinttu..människor o vänner hade anlänt i lemmel tåg o sen hade vi rockat röven av oss tills utgångs dags...såna tillfällen går inte att köpa för pengar o allt kul som hänt där bär jag alltid med mig:) Men jag antar att allt kul måste ta slut nån gång, varför är det så, det måste ju vara det sämsta uttrycket i världen varför måste allt kul ta slut..är det för att man ska kunna se tillbaka på det o uppskatta det sen? Men jag vill inte att det roliga ska ta slut!!!! Bring back the F U N!!!

Nåja..ska försöka ta itu med den så kallade långfredagsaftonen nu..får se vart vingarna bär:P

Möllenöh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0