Juhupp....

Då var det annandagtisdag....eller va fan....helgerna ställer det i den interna almanackan:P

Så tillbaka på jobbet igen efter några dagars ledigt :P Kunde ha fått en bättre start än en miljard raggmunkar o ett ton fläsk att steka..luktade som jag badat i en fritös..typ..Händer såna små skitsaker ibland som får sinnet att rinna över, hade en liten incident med raggmunken idag o *smack* så sitter det en raggmunk limmad mot väggen följd av en svordomsramsa längre än dödahavs rullarna...Temperament i köket..Jag..Nääääääh....:P

Dagen har ändå gått hyfsat smärtfritt o jobbet följdes upp av en promenad i skog o mark med påföljande bensmärtor..tror iofs de kan bero på det efter påsken påföljande otränade stadiet..eller påsk o påsk har låtit  mig själv sliiiiiide alldeles för länge nu....

Diskuterade fotboll förut o varför jag inte tar tag i den biten när jag de facto älskar det jävla spelet..lathet, bekvämlighet, feghet där har ni de tre faktorerna..men tid finns än bara jag kan få dobbskorna ur röven ska ni få se att än finns det fart i de gamla knölpåkarna ;)

Nähä..ta o diska lite kanske....säkert kul..slänger allt o köper nytt istället:)

M.v.h Fritösbadaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0