Hemkommen...

Efter en trivsam tillställning i det Barbaiska hemmet ( hemsk svenska jag vet).... Så är jag nu hemkommen igen...den nyss så städade o trivsamma lägenheten har återigen förvandlats till en krigskådeplats á la Narva...Spenderade (hör o häpna) återigen en hel del tid på dansgolvet..man måste älska tjejer som kan dansa  det kan inspirera vem som helst till stordåd;) Annars blev det som vanligt en hel del tid vid Black jack bordet med...ehm...blandad framgång(läs det gick skitdåligt)kul som alltid:P

Så sitter man här igen efter ännu en såndär kväll i våran vackra Nypan stad...längtar nu till ordentlig sommar o våran kära Lotsen....det slår aldrig fel...hur mycket man än klagar på denna stad så är somrar, hamnen o allt skoj nånting vädigt speciellt:)

Är hungrig nu...Mango har ätit upp alla chips....lika bra det...får bli lite mackor o yoghurt imorgon/Idag bitti....borde ju låta bli den här krökande o konstant:P festande biten nu...men  nästa helg är det Sthlm o sen följer en vecka av vad jag tror blir en vääääääldans massa skoj med Valborg o london med Lökis...du är underbar...kommer aldrig att komma ifrån det bara så du vet:)...Känns som jag kommer behöva en veckas/års sömn sen men va fan jag är "ung"  o hyfsat frisk så varför inte njuta av det privelegium man har fått att leva i ett fritt land med alla möjliga förmåner det kan medföra...För att dra mitt "strå" till stacken så tänker jag bli blodgivare..en ganska liten sak man kan göra för att faktiskt kunna rädda ett människoliv...har man nu fått förmånen att leva i ett så fritt samhälle som vi gör kan man ju åtminstone göra en sån liten sak för att hjälpa andra som inte är lika lyckligt lottade!

Oj vad jag känner för de fetaste utläggningarna nu om socialen i Vetlanda o JAS utskjutningar men vi spar det till senare idag/morgon....

Älskar mina vänner de är de underbästaste man kan ha!

Sov gott alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0