Hade ju....

...tänkt ut värsta bra inlägget ju....

På väg hem från krogen vältrandes i självömkan....
Kom hem...fick landa en stund o tänka efter...
Tyckte så sjukt synd om mig själv när jag gick hem...varför kan aldrig jag få ha tur...kärlek..spel..you name it...
Satte mig i min sjukt sköna soffa..kollade text tv o började tänka efter...
Kan inte skylla min egen otur/olycka på någon annan.. Tur är inte något man har det är något man förtjänar...
Vad tjänar det till att gråta över spilld mjölk...ville jag det verkligen skulle jag säkert kunna få det..men är jag så jävla feg o tycker så synd om mig själv sä förtjänar jag det inte...

Kvällen var....okej antar jag...Hos Heinze hade vi trevligt..tog en tripp längs med hiphop memory lane...it´s been a while...lagom kö till Birgers som vanligt...in kom vi till slut men vad gjorde det för gott egentligen..??
Lyckades iaf för andra kvällen i rad att hålla mig på femölsAnders nivå..har ju inte hänt sen Sundsvall brann(1888 för er som inte har koll på historia:P)

När turen (om det nu finns en sån) vänder så kommer jag bli sjukt rik alternativt apkär...vad är bäst...you tell me... bägge lär ju inte drabba mig på en gång:P....
Sluta tyck synd om dig själv o gör nåt åt det då..?

Jag innehar nog nåt slags självömkanrekord men hey...alla måste vara bra på nåt....

Jag antar att man får vad man förtjänar..men hey...så dålig har jag väl inte varit...?'

Försöker sätta världsrekord i antal frågor...o framförallt dumma sådana....

Nu blir det sängen...pallar inte en morgon till med Powerpuffpinglorna.....

Det är såååååååå synd om mig....

Älska cynism....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0