Fint serru..

Så det blev både en sväng till golfrangen o en sväng på gym...hurtigt hörru...om du nu bara hade gett fan i att äta upp..tja..allt..när du kom hem så skulle du slippa sitta här som en spärrballong:P
Charmigt att prata om mig själv i andra person...

Annars så rullar det mesta på..det vanliga smågnällét från min sida om allt möjligt..men hey..är man stans mest cyniska så måste man ju dra sitt strå till stacken!

Ska göra ett stabilt försök att faktiskt lägga mig i sängen ikväll o sova..soffan tar kål på min mage:P

Har av någon anledning lyckats vifta bort lite dåliga tankar på sistone..kanske något är på väg att vända!? Hmmm....underlig känsla...men vad ska jag gå o gräva ner mig över egentligen?

Känns som det bara är en massa svammel från herr Sävström nu så det får vara nog för idag....

Om ni vill så ses vi här imorgon igen..samma tid, samma kanal...sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0