En dag kvar...

Tog mig igenom ytterligare en torsdag från helvetet...fast vad fan gnäller man över egentligen, i Kina blev ett gäng arbetare förintade av smält stål i USA ni vet "the land of the free and the home of the brave" blir 32 människor ihjälskjutna av till synes ingen jävla anledning alls så det kan tyckas vara en ganska rejäl storm i ett vattenglas att gnälla över pannkakor o torsdagar men vi har alla våra slag att utkämpa...

Såg Magnus Betnér på Robins igår..sjukt rolig människa, vill se hans stand up show "Ingenting är heligt..." kan vara micket roligt:)

Har lyckats pallra mig till gymet nu några dagar i sträck o det känns riktigt halvbra faktiskt måste bara få ordentlig ordning på kosten så slipper jag nog bada i vassen framåt Beach 2077:P
Vad hände med vårat vackra väder då? Huh? Jag vill ha Vååååårsoool nu!

Sista dagen på veckan i morgon...känner jag mig inte lite hängig..host host...kanske måste vara hemma....
Annars börja klockan sex...hmmmm...suger stort...Arbetsmoral noll nu...vill börja plugga...

Vill få ett sånt fint svar på högskoleprovet oxå...2,0 lätt...satan va chockad jag skulle bli:P

En sån dusch skulle sitta fint o nåt slags ätbart kanske:)

Återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0