Då bokför vi onsdag då...

Har varit så satans varmt i köket idag så jag trodde det skulle sluta med en rosa Barba pöl på golvet:P
Det är de här dagarna det är underbäst att du finns,(förvisso alla andra dagar oxå)så att jag får smita iväg en stund, bort från köket o ut i friska luften bara få växla några ord o få en stärkande kram, det betyder en hel massa ska du veta det är sånt som gör dagarna lite kortare o mitt humör lättare!

Dagens facit blev annars en sönderslagen saltskål o ungefär hundra brännsår..men hey..that´s life vissa dagar..

Blev minsann en sväng på rangen idag med, så grymt skönt i kvällsbrisen både för  kropp o knopp att svinga loss lite o du ska veta att jag är imponerad det verkar banne mig som det bor en liten golfare i dina gener:)

Två dagar kvar nu sen bär det av...hihihihihihi...blir middag hos päronen på fredag lär ju inte träffa dem på ett gäng dagar sen:P Hyfsat tidig avfärd på lördag, parkera bilen i sthlm o sen bär det av in i spritdimman..see you on the other side...hallååå ja....

Bestämde mig idag igen för att bli vältränad...bra tänkt...vassbadare...Det kommer de här infallen när jag får för mig att bara jag blir vältränad kommer allaaaaa tjejer att vilja ha mig, vet väl innerst inne att felet inte ligger där utan att det sitter i den extremt osäkra o självförtroendelösa skallen som placerats ovanpå min smygtjocka kropp...duger jag, vad måste jag ändra på, varför kan alla andra men inte jag, äh hon skulle ändå inte bli intresserad av nån som mig...bara lite sånt som cirkulerar däruppe..nån som mig..vad betyder det egentligen, jag får ju aldrig veta om jag inte försöker men att ta det steget...jeeeez...För att avsluta denna lilla del i liiiiite positiv anda så får jag väl göra ett försök till något på valborg i Uppsala...so ladies beware...

Nåväl en sen dusch nu o sen några timmars shut eye innan det är på´t igen bara....Golf imorgon igen kanske..sweeeeeet..


Kommentarer
Postat av: Jaymzh

Här uppe har teknologerna - ständigt dessa teknologer - sedan igår kört sin Kvalborg! Själv ska jag öla lite ikväll och mycket imorgon varpå det blir lugnt och beskedligt över lördag och söndag. Sedan blir det som vi alla vet bara en stora jävla krater av måndagen. Det börjar dra ihop sig och banne mig om vi inte verkar ha tur med vädret!

2007-04-26 @ 07:57:52
Postat av: Jaymzh

Ibland är det lätt att klaga på livet, eleverna är jobbiga, saltskålen går sönder och så vidare. Det är då man surfar in på Aftonblaskan och kollar upp 61-årige Anders och hans behandling mot den prostatacancer han dragits med i 14 år!!! Efter det känns livet rätt friktionsfritt.

2007-04-26 @ 08:02:46
Postat av: linda


you go grrrrl!

2007-04-26 @ 09:27:37
URL: http://godisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0